REGULAMIN SZEWSKA 22 BOUTIQUE
Dziękujemy, że wybrali Państwo na pobyt nasz obiekt. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem poniżej.
Mamy nadzieję, że zagwarantuje on Państwu miły i spokojny pobyt.
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
- Niniejszy dokument reguluje zasady wszystkich Gości przebywających w obiekcie Szewska 22 Boutique, ul. Szewska 22/7, 31-009 Kraków.
- Wynajmujący pokoje zwany jest w dalszej części regulaminu „Obiektem”, natomiast najemca pokoju „Gościem”.
- Opiekunem Gościa jest pracownik recepcji obiektu.
§2 DOBA HOTELOWA
- Pokój w obiekcie wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 do godziny 12.00 dnia kolejnego.
- Osoby niezameldowane w obiekcie, mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 8.00 do godz. 22.00.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość obiektu powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Obiekt uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę dostępności wolnych pokoi.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej w godzinach 22.00-7.00. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK
- Rezerwacji można dokonać poprzez internet, telefonicznie dzwoniąc do recepcji obiektu lub osobiście w obiekcie.
- Umowę rezerwacji uważa się za zawartą z chwilą wysłania na podany przez klienta adres e-mail potwierdzenia rezerwacji.
- Najmujący pokój Gość obiektu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
- Gość uzyskuje dostęp do pokoju poprzez zakodowaną kartę dotykową, która otwiera również drzwi główne oraz drzwi z klatki schodowej. Karta jest aktywna do godziny 12.00 ostatniego dnia pobytu.
- Ceny podane na stronie Obiektu są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Opłata za pobyt pobierana jest od Gościa w dniu przyjazdu do obiektu (z góry).
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w obiekcie w trakcie trwania doby, opłata za pobyt w danym dniu nie jest zwracana.
- Anulowanie rezerwacji:
1. anulowanie rezerwacji – możliwe do 3 dni przed datą przyjazdu bez dodatkowych kosztów.
2. anulowanie rezerwacji po tym terminie albo w przypadku nie pojawienia się Gościa – obciążenie Gościa opłatą w wysokości 100 procent kwoty za pierwszą noc. - Zatrzymanie pokoju po godzinie 12.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu.
- W przypadku pobytów krótszych niż 7 dni dodatkowe sprzątanie oraz wymiana kompletów pościeli i ręczników w trakcie pobytu Najemcy jest możliwe za dodatkową opłatą w wysokości 50 złotych/osoba.
- Gość wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu.
- Gość obiektu nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Jeśli Klient w trakcie trwania usługi stwierdzi wadliwe wykonywanie umowy (tzn. niezgodne z warunkami rezerwacji i opisem usługi/produktu zamieszczonym na stronie internetowej Obiektu), powinien niezwłocznie zawiadomić o tym wykonawcę usługi (bezpośrednio w recepcji Obiektu, mailowo pod adresem reception@szewska22.pl lub telefonicznie pod nr tel. + 48 731 757 679.
- Czas rozpatrzenia złożonej reklamacji wynosi 14 dni.
- Ewentualny zwrot środków, w wyniku złożenia reklamacji, nastąpi w sposób odpowiadający dokonanej płatności (np. przy płatności kartą – na rachunek karty, w przypadku przelewu – na rachunek bankowy, z którego przelew został dokonany).
§4 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, zostaną odesłane na koszt gościa na wskazany adres.
- W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, obiekt przechowa przedmioty na koszt właściciela, przez okres 1 miesiąca, a po upływie tego okresu przejdą one na własność obiektu.
§5 POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Szewska 22 Boutique może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu obiektu czy też Gości lub szkodę innym osobom, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu obiektu, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu obiektu.
- Obiekt nie przyjmuje Gości podróżujących ze zwierzętami.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach świeczek, grzałek, czajników elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy komputerowych.
- Palenie tytoniu w pokojach hotelowych, korytarzu, klatce schodowej, oraz hallu recepcyjnym jest zabronione.
- Zabronione jest przetrzymywanie w pokoju ładunków niebezpiecznych oraz broni i amunicji.
- Gość powinien zawiadomić recepcję obiektu lub menażera o wystąpieniu szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających Go osób.
- Odpowiedzialność obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona.
- Wszystkie przedmioty znajdujące się w pokojach i w częściach wspólnych są własnością obiektu i nie mogą być wynoszone na zewnątrz obiektu. W przypadku stwierdzenia braku jakiegoś przedmiotu po wymeldowaniu Gościa, Wynajmujący ma prawo obciążyć Gościa równowartością jego kosztu wg cennika znajdującego się w recepcji.
Dziękujemy.